Všeobecné podmínky

 

Vítejte v obchodních podmínkách Lurana.cz. Na celém webu termíny „my“, „nás“, „naše“ a „podnikatel“ odkazují na Lurana.cz. Lurana.cz poskytuje tento web, včetně všech informací, nástrojů a služeb dostupných na tomto webu, vám, uživateli, za podmínky, že souhlasíte se všemi níže uvedenými podmínkami, zásadami a oznámeními.

Návštěvou našeho webu a/nebo nákupem u nás souhlasíte s naší „Službou“ a zavazujete se dodržovat následující všeobecné obchodní podmínky („Podmínky služby“, „Podmínky“), včetně dalších všeobecných podmínek a zásad, na které se odkazuje zde a/nebo které jsou dostupné prostřednictvím hypertextového odkazu. Tyto Podmínky služby se vztahují na všechny uživatele webu, včetně, ale ne výhradně, uživatelů, kteří jsou prohlížeči, dodavateli, zákazníky, prodejci a/nebo přispěvateli obsahu.

Pečlivě si přečtěte tyto Podmínky služby před tím, než navštívíte nebo používáte náš web. Návštěvou nebo používáním jakékoli části webu souhlasíte s těmito Podmínkami služby. Pokud s některou částí těchto podmínek nesouhlasíte, nemáte přístup na web ani nemůžete používat žádné služby. Pokud jsou tyto Podmínky služby považovány za nabídku, přijetí je výslovně omezeno na tyto Podmínky služby.

Všechny nové funkce nebo nástroje, které jsou přidány do aktuálního obchodu, také podléhají Podmínkám služby. Nejnovější verzi Podmínek služby si můžete kdykoli prohlédnout na této stránce. Vyhrazujeme si právo aktualizovat, měnit nebo nahrazovat jakoukoli část těchto Podmínek služby zveřejněním aktualizací a/nebo změn na našem webu. Je vaší odpovědností pravidelně kontrolovat tuto stránku na případné změny. Vaše pokračující používání nebo přístup na web po zveřejnění jakýchkoli změn představuje přijetí těchto změn.

Náš obchod je hostován společností Shopify Inc. Poskytují nám online platformu elektronického obchodování, která nám umožňuje prodávat vám naše produkty a služby.

Souhlasem s těmito Podmínkami služby potvrzujete, že jste dosáhli věku plnoletosti ve státě nebo provincii, kde žijete, nebo že jste dosáhli věku plnoletosti ve státě nebo provincii, kde žijete, a že jste nám dali souhlas umožnit všem svým nezletilým členům rodiny používat tento web.

Nesmíte používat naše produkty pro nezákonné nebo neoprávněné účely, ani nesmíte při používání služby porušovat zákony ve vaší jurisdikci (včetně, ale ne výhradně, autorských zákonů).

Nesmíte přenášet žádné červy, viry nebo jakýkoli kód destruktivní povahy.
Porušení nebo porušení jakékoli z Podmínek povede k okamžitému ukončení vašich služeb.

Vyhrazujeme si právo kdykoli odmítnout službu komukoli z jakéhokoli důvodu.

Chápete, že váš obsah (s výjimkou údajů o kreditních kartách) může být přenášen nešifrovaně a (a) zahrnovat přenosy přes různé sítě; a (b) změny, aby vyhovovaly a přizpůsobily se technickým požadavkům propojujících sítí nebo zařízení. Údaje o kreditních kartách jsou při přenosu přes sítě vždy šifrovány.

Souhlasíte s tím, že nebudete reprodukovat, duplikovat, kopírovat, prodávat, přeprodávat ani zneužívat žádnou část služby, používání služby nebo přístup ke službě nebo jakýkoli kontakt na webu, jehož prostřednictvím je služba poskytována, bez výslovného písemného souhlasu z naší strany.

Nadpisy použité v této smlouvě slouží pouze pro pohodlí a nebudou tyto Podmínky nijak omezovat nebo jinak ovlivňovat.

Článek 1 – Definice

V těchto podmínkách se rozumí:

Lhůta pro rozmyšlenou: doba, během níž může spotřebitel uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy;

Spotřebitel: fyzická osoba, která nejedná v rámci své profesní činnosti nebo podnikání a uzavírá smlouvu na dálku s podnikatelem;

Den: 1/9/2024

Dlouhodobá transakce: smlouva uzavřená na dálku týkající se řady produktů a/nebo služeb, jejichž dodávka a/nebo odběr jsou rozloženy v čase;

Trvalý nosič dat: jakýkoli prostředek, který umožňuje spotřebiteli nebo podnikateli uchovávat informace, které jsou mu osobně určeny, způsobem umožňujícím budoucí konzultaci a nepozměněnou reprodukci uložených informací;

Právo na odstoupení od smlouvy: možnost spotřebitele odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku během lhůty pro rozmyšlenou;

Podnikatel: fyzická nebo právnická osoba, která nabízí produkty a/nebo služby na dálku spotřebitelům;

Smlouva uzavřená na dálku: smlouva, která je uzavřena v rámci systému prodeje na dálku organizovaného podnikatelem, přičemž až do uzavření smlouvy se používají pouze techniky komunikace na dálku;

Technika komunikace na dálku: prostředek, který lze použít k uzavření smlouvy, aniž by se spotřebitel a podnikatel sešli na stejném místě zároveň;

Všeobecné obchodní podmínky: tyto všeobecné obchodní podmínky podnikatele.

Článek 2 – Identifikace podnikatele

Název společnosti: Rave Online

Číslo v obchodním rejstříku (KvK): 91676711

Obchodní název: Zarado

DIČ (BTW): NL004908384B66

E-mail zákaznické podpory: info@zarado.nl

Adresa společnosti: De Nieuwe Erven 3
5431 NV, Cuijk

Článek 3 – Použitelnost

Tyto všeobecné obchodní podmínky se vztahují na každou nabídku podnikatele a na každou smlouvu uzavřenou na dálku a objednávky mezi podnikatelem a spotřebitelem.

Před uzavřením smlouvy na dálku bude text těchto všeobecných obchodních podmínek zpřístupněn spotřebiteli. Pokud to není možné, bude před uzavřením smlouvy na dálku uvedeno, že všeobecné obchodní podmínky jsou k dispozici u podnikatele a na žádost spotřebitele mu budou co nejdříve zdarma zaslány.

Pokud je smlouva na dálku uzavřena elektronicky, může být text těchto všeobecných obchodních podmínek zpřístupněn spotřebiteli elektronicky takovým způsobem, aby ji mohl jednoduše uložit na trvalý nosič dat. Pokud to není možné, bude před uzavřením smlouvy na dálku uvedeno, kde se lze s všeobecnými obchodními podmínkami seznámit elektronicky, a že na žádost spotřebitele budou zaslány elektronicky nebo jiným způsobem zdarma.

V případě, že vedle těchto všeobecných obchodních podmínek platí také zvláštní podmínky pro produkty nebo služby, platí druhý a třetí odstavec obdobně a spotřebitel se v případě rozporu mezi všeobecnými obchodními podmínkami může vždy odvolat na příslušné ustanovení, které je pro něj nejvýhodnější.

Pokud jedno nebo více ustanovení těchto všeobecných obchodních podmínek je nebo se stane neplatným nebo zrušeným, zůstane smlouva a tyto podmínky v ostatních částech v platnosti a dotyčné ustanovení bude bezodkladně nahrazeno ustanovením, které svým účelem co nejvíce odpovídá původnímu.

Situace, které nejsou v těchto všeobecných obchodních podmínkách upraveny, se posuzují „ve smyslu“ těchto všeobecných obchodních podmínek.

Nejasnosti ohledně výkladu nebo obsahu jednoho nebo více ustanovení těchto podmínek je třeba vykládat „ve smyslu“ těchto všeobecných obchodních podmínek.

Článek 4 – Nabídka

Pokud má nabídka omezenou dobu platnosti nebo je podmíněná, bude to v nabídce výslovně uvedeno.

Nabídka je nezávazná. Podnikatel je oprávněn nabídku změnit a upravit.

Nabídka obsahuje úplný a přesný popis nabízených produktů a/nebo služeb. Popis je dostatečně podrobný, aby spotřebiteli umožnil správně posoudit nabídku. Pokud podnikatel používá obrázky, jsou tyto věrným zobrazením nabízených produktů a/nebo služeb. Zjevné chyby nebo zjevné omyly v nabídce podnikatele nezavazují.

Všechny obrázky, specifikace a údaje v nabídce jsou orientační a nemohou být důvodem pro náhradu škody nebo zrušení smlouvy.

Obrázky u produktů jsou věrným zobrazením nabízených produktů. Podnikatel nemůže zaručit, že zobrazené barvy přesně odpovídají skutečným barvám produktů.

Každá nabídka obsahuje informace, které umožňují spotřebiteli jednoznačně určit, jaká jsou práva a povinnosti, které jsou spojené s přijetím nabídky. Toto se týká zejména:

  • ceny, s výjimkou nákladů na celní odbavení a DPH při dovozu. Tyto dodatečné náklady ponesou riziko zákazníka. Poštovní nebo kurýrní služba bude při dovozu používat zvláštní režim pro poštovní a kurýrní služby. Tento režim platí, pokud jsou zboží dovážena do cílové země EU, což je i v tomto případě. Poštovní nebo kurýrní služba vybírá DPH (případně společně s celními poplatky) od příjemce zboží;

  • případné náklady na dopravu;

  • způsob, jakým bude smlouva uzavřena a jaké úkony jsou k tomu zapotřebí;

  • zda je či není možné uplatnit právo na odstoupení od smlouvy;

  • způsob platby, doručení a provedení smlouvy;

  • lhůta pro přijetí nabídky nebo lhůta, po kterou podnikatel garantuje cenu;

  • výše poplatku za komunikaci na dálku, pokud jsou náklady na používání techniky pro komunikaci na dálku účtovány na jiném základě než na obvyklé základní sazbě za použitou komunikační techniku;

  • zda bude smlouva po uzavření archivována a pokud ano, jakým způsobem bude spotřebitelovi přístupná;

  • způsob, jakým může spotřebitel před uzavřením smlouvy kontrolovat a případně opravit údaje, které v rámci smlouvy poskytl; případné další jazyky, ve kterých, kromě nizozemštiny, lze smlouvu uzavřít; kodexy chování, kterými se podnikatel řídí, a způsob, jakým může spotřebitel tyto kodexy elektronicky konzultovat; a

  • minimální délka smlouvy uzavřené na dálku v případě dlouhodobé transakce. Volitelné: dostupné velikosti, barvy, typ materiálů.

Článek 5 – Smlouva

Smlouva je uzavřena, s výhradou ustanovení odstavce 4, v okamžiku, kdy spotřebitel přijme nabídku a splní příslušné podmínky.

Pokud spotřebitel nabídku přijal elektronicky, podnikatel neprodleně potvrdí elektronicky přijetí nabídky. Dokud podnikatel nepotvrdí přijetí této nabídky, může spotřebitel smlouvu zrušit.

Pokud je smlouva uzavřena elektronicky, podnikatel provede příslušná technická a organizační opatření k zabezpečení elektronického přenosu dat a zajistí bezpečné webové prostředí. Pokud může spotřebitel platit elektronicky, podnikatel přijme vhodná bezpečnostní opatření.

Podnikatel může – v rámci zákonných rámců – prověřit, zda spotřebitel může plnit své platební povinnosti, stejně jako všechny skutečnosti a faktory, které jsou důležité pro zodpovědné uzavření smlouvy na dálku. Pokud má podnikatel na základě tohoto průzkumu dobré důvody pro neuzavření smlouvy, je oprávněn odmítnout objednávku nebo žádost, nebo ke splnění přidat zvláštní podmínky.

Podnikatel poskytne spotřebiteli při výrobku nebo službě následující informace, písemně nebo způsobem, který umožní spotřebiteli jednoduše uložit informace na trvalý nosič dat:

  1. návštěvní adresu provozovny podnikatele, kde se spotřebitel může obrátit s reklamací;
  2. podmínky, za kterých a jak může spotřebitel využít práva na odstoupení od smlouvy, nebo jasné prohlášení o vyloučení práva na odstoupení;
  3. informace o zárukách a existujících poprodejních službách;
  4. údaje uvedené v čl. 4 odst. 3 těchto podmínek, pokud podnikatel tyto údaje již spotřebiteli neposkytl před plněním smlouvy;
  5. požadavky na zrušení smlouvy, pokud má smlouva délku trvání delší než jeden rok nebo je na dobu neurčitou.

V případě dlouhodobé transakce platí ustanovení předchozího odstavce pouze pro první dodávku.

Každá smlouva je uzavřena s odkládací podmínkou dostatečné dostupnosti příslušných produktů.

Článek 6 – Právo na odstoupení od smlouvy

Při nákupu produktů má spotřebitel možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu během 14 dnů. Tato lhůta pro rozmyšlenou začíná dnem po obdržení produktu spotřebitelem nebo jím předem určeným zástupcem, kterého spotřebitel oznámil podnikateli.

Během doby na rozmyšlenou bude spotřebitel s produktem a obalem nakládat opatrně. Spotřebitel vybalí nebo použije produkt pouze v rozsahu nezbytném k tomu, aby mohl posoudit, zda si chce produkt ponechat. Pokud využije svého práva na odstoupení od smlouvy, vrátí produkt s veškerým dodaným příslušenstvím a – pokud je to rozumně možné – v původním stavu a balení podnikateli, a to v souladu s přiměřenými a jasnými pokyny poskytnutými podnikatelem.

Pokud chce spotřebitel využít svého práva na odstoupení od smlouvy, je povinen to oznámit podnikateli do 14 dnů po obdržení produktu. Oznámení musí spotřebitel provést prostřednictvím písemné zprávy/e-mailu. Poté, co spotřebitel oznámil, že chce využít svého práva na odstoupení od smlouvy, musí zákazník vrátit produkt do 14 dnů. Spotřebitel musí prokázat, že vrácené produkty byly odeslány včas, například prostřednictvím potvrzení o odeslání.

Pokud zákazník po uplynutí lhůt uvedených v odst. 2 a 3 neoznámil, že chce využít svého práva na odstoupení od smlouvy, resp. pokud produkt nevrátil podnikateli, je nákup skutečností.

Článek 7 – Náklady v případě odstoupení

Pokud spotřebitel využije svého práva na odstoupení od smlouvy, náklady na vrácení produktů hradí spotřebitel.

Pokud spotřebitel zaplatil částku, podnikatel tuto částku vrátí co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů po odstoupení, přičemž platí podmínka, že produkt byl již vrácen maloobchodníkovi nebo bylo předloženo přesvědčivé důkazy o úplném vrácení.

Článek 8 – Vyloučení práva na odstoupení

Podnikatel může vyloučit právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy pro produkty uvedené v odstavcích 2 a 3. Vyloučení práva na odstoupení je platné pouze tehdy, pokud to podnikatel jasně uvedl v nabídce nebo před uzavřením smlouvy.

Vyloučení práva na odstoupení je možné pouze pro produkty:

  1. které podnikatel vytvořil podle specifikací spotřebitele;
  2. které mají jednoznačně osobní charakter;
  3. které svou povahou nemohou být vráceny;
  4. které se mohou rychle zkazit nebo zestárnout;
  5. jejichž cena je vázána na výkyvy na finančním trhu, na které podnikatel nemá vliv;
  6. jednotlivé noviny a časopisy;
  7. zvukové a obrazové nahrávky a počítačový software, pokud spotřebitel porušil jejich pečeť;
  8. hygienické produkty, pokud spotřebitel porušil jejich pečeť.

Vyloučení práva na odstoupení je možné pouze pro služby:

  1. týkající se ubytování, dopravy, stravovacích služeb nebo volnočasových aktivit, pokud je určena konkrétní doba nebo období provedení;
  2. jejichž poskytování bylo se souhlasem spotřebitele zahájeno před uplynutím lhůty pro odstoupení;
  3. týkající se sázek a loterií.

Článek 9 – Cena

Během doby uvedené v nabídce nebudou ceny nabízených produktů a/nebo služeb zvýšeny, s výjimkou změn cen v důsledku změn v sazbách DPH.

Odchylně od předchozího odstavce může podnikatel nabízet produkty nebo služby s cenami, které podléhají výkyvům na finančním trhu, na které nemá podnikatel vliv, a to s variabilními cenami. Tato vazba na výkyvy a skutečnost, že uvedené ceny jsou orientační, bude uvedena v nabídce.

Zvýšení cen během 3 měsíců po uzavření smlouvy je přípustné pouze tehdy, pokud je výsledkem právních předpisů nebo nařízení.

Zvýšení cen po 3 měsících od uzavření smlouvy je přípustné pouze tehdy, pokud to podnikatel sjednal a:

  1. je to výsledkem právních předpisů nebo nařízení; nebo
  2. spotřebitel má právo smlouvu vypovědět s účinností ode dne, kdy zvýšení ceny nabývá účinnosti.

Dodávka probíhá podle článku 5, první odstavec, zákona o dani z přidané hodnoty z roku 1968 v zemi, kde doprava začíná. V tomto případě se dodávka uskutečňuje mimo EU. Na základě toho bude DPH z dovozu nebo celní poplatky vybrány poštovní nebo kurýrní službou od příjemce zboží. Proto podnikatel DPH neúčtuje.

Všechny ceny jsou uvedeny s výhradou tiskových a chyb při přepisování. Podnikatel neodpovídá za následky tiskových nebo přepisových chyb. V případě tiskových nebo přepisových chyb není podnikatel povinen dodat produkt podle nesprávné ceny.

Článek 10 – Shoda a záruka

Podnikatel zaručuje, že produkty a/nebo služby odpovídají smlouvě, specifikacím uvedeným v nabídce, rozumným požadavkům na spolehlivost a použitelnost a platným právním předpisům a/nebo vládním nařízením, které platí v den uzavření smlouvy. Pokud je dohodnuto, podnikatel rovněž zaručuje, že produkt je vhodný pro jiné než běžné použití.

Záruka poskytnutá podnikatelem, výrobcem nebo dovozcem neomezuje zákonná práva a nároky, které může spotřebitel uplatnit na základě smlouvy vůči podnikateli.

Jakékoli vady nebo nesprávně dodané produkty musí být písemně oznámeny podnikateli do 14 dnů od doručení. Vrácení produktů musí být provedeno v původním balení a ve stavu, který odpovídá novému stavu.

Záruční doba podnikatele odpovídá záruční době výrobce. Podnikatel však nikdy neodpovídá za konečnou vhodnost produktů pro každé individuální použití spotřebitelem, ani za jakékoli rady týkající se použití nebo aplikace produktů.

Záruka se nevztahuje v případě:

  1. že spotřebitel opravil a/nebo upravil dodané produkty sám nebo je nechal opravit a/nebo upravit třetími stranami;
  2. že dodané produkty byly vystaveny abnormálním podmínkám nebo jinak byly nedbale zacházeny nebo byly ošetřeny v rozporu s pokyny podnikatele a/nebo na obalu;
  3. že vady byly zcela nebo částečně způsobeny předpisy stanovenými nebo stanovenými vládou ohledně povahy nebo kvality použitých materiálů.

Článek 11 – Dodání a provedení

Podnikatel vynaloží maximální péči při přijímání a provádění objednávek produktů.

S ohledem na to, co je uvedeno v článku 4 těchto všeobecných podmínek, podnikatel provede přijaté objednávky s náležitou rychlostí, nejpozději však do 30 dnů, pokud se spotřebitel nedohodl na delší dodací lhůtě. Pokud se dodávka zpozdí nebo pokud objednávka nebude nebo bude jen částečně splněna, spotřebitel obdrží oznámení nejpozději 30 dnů po zadání objednávky. V takovém případě má spotřebitel právo zrušit smlouvu bez jakýchkoli nákladů a má nárok na případné odškodnění.

V případě zrušení podle předchozího odstavce podnikatel co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od zrušení, vrátí částku, kterou spotřebitel zaplatil.

Pokud se dodávka objednaného produktu ukáže jako nemožná, podnikatel se bude snažit poskytnout náhradní produkt. Nejpozději při dodání bude jasně a srozumitelně oznámeno, že je dodán náhradní produkt. U náhradních produktů nelze vyloučit právo na odstoupení od smlouvy. Náklady na případné vrácení hradí podnikatel.

Riziko poškození a/nebo ztráty produktů nese podnikatel až do okamžiku dodání spotřebiteli nebo předem určenému a oznámenému zástupci, pokud není výslovně dohodnuto jinak.

Článek 12 – Dlouhodobé transakce: trvání, ukončení a prodloužení

Ukončení

Spotřebitel může smlouvu, která byla uzavřena na dobu neurčitou a která se týká pravidelné dodávky produktů (včetně elektřiny) nebo služeb, kdykoli vypovědět s dodržením sjednaných pravidel pro vypovězení a výpovědní lhůty nepřesahující jeden měsíc.

Spotřebitel může smlouvu, která byla uzavřena na dobu určitou a která se týká pravidelné dodávky produktů (včetně elektřiny) nebo služeb, kdykoli vypovědět na konci doby trvání, s dodržením sjednaných pravidel pro vypovězení a výpovědní lhůty nepřesahující jeden měsíc.

Spotřebitel může výše uvedené smlouvy:

  1. kdykoli vypovědět a není omezen na vypovězení v určitém okamžiku nebo během určitého období;
  2. vypovědět alespoň stejným způsobem, jakým byly smlouvy uzavřeny;
  3. vždy vypovědět s výpovědní lhůtou stejnou, jakou si podnikatel stanovil pro sebe.

Prodloužení

Smlouvu, která byla uzavřena na dobu určitou a která se týká pravidelné dodávky produktů (včetně elektřiny) nebo služeb, nelze automaticky prodloužit nebo obnovit na dobu určitou.

Odchylně od předchozího odstavce může být smlouva uzavřená na dobu určitou a která se týká pravidelné dodávky denního, zpravodajského nebo týdenního tisku a časopisů automaticky prodloužena na dobu určitou, která nepřesahuje tři měsíce, pokud může spotřebitel tuto prodlouženou smlouvu vypovědět ke konci prodloužení s výpovědní lhůtou nepřesahující jeden měsíc.

Smlouvu, která byla uzavřena na dobu určitou a která se týká pravidelné dodávky produktů nebo služeb, lze prodloužit pouze na dobu neurčitou, pokud může spotřebitel smlouvu kdykoli vypovědět s výpovědní lhůtou nepřesahující jeden měsíc a s výpovědní lhůtou nepřesahující tři měsíce v případě, že smlouva se týká pravidelné, ale méně časté než jednou za měsíc, dodávky denního, zpravodajského a týdenního tisku a časopisů.

Smlouva na dobu určitou, která se týká pravidelné dodávky novin, zpravodajských a týdenních tiskovin za účelem seznámení (zkušební nebo úvodní předplatné), nebude automaticky prodloužena a skončí automaticky po uplynutí zkušební nebo úvodní doby.

Délka trvání

Pokud má smlouva trvání delší než jeden rok, může spotřebitel po uplynutí jednoho roku smlouvu kdykoli vypovědět s výpovědní lhůtou nepřesahující jeden měsíc, pokud důvody rozumnosti a spravedlnosti nevylučují ukončení před koncem sjednané doby.

Článek 13 – Platba

Pokud není dohodnuto jinak, částky, které spotřebitel dluží, musí být uhrazeny do 7 pracovních dnů od začátku lhůty pro rozmyšlenou uvedené v čl. 6 odst. 1. V případě smlouvy o poskytování služby tato lhůta začíná poté, co spotřebitel obdrží potvrzení smlouvy.

Spotřebitel je povinen neprodleně informovat podnikatele o jakýchkoli nepřesnostech v poskytnutých nebo zveřejněných platebních údajích.

V případě prodlení s platbou má podnikatel, s výhradou zákonných omezení, právo účtovat spotřebiteli předem oznámené přiměřené náklady.

Článek 14 – Reklamační řád

Reklamace týkající se plnění smlouvy musí být podány k podnikateli jasně a úplně popsané do 7 dnů poté, co spotřebitel zjistí vady.

Podnikatel odpoví na reklamace do 14 dnů ode dne jejich obdržení. Pokud reklamace vyžaduje předvídatelně delší dobu zpracování, podnikatel odpoví do 14 dnů oznámením o přijetí a uvedením, kdy může spotřebitel očekávat podrobnější odpověď.

Pokud nelze reklamaci vyřešit vzájemnou dohodou, vznikne spor, který je způsobilý pro postup řešení sporů.

Reklamace nezbavuje podnikatele povinnosti plnit, pokud podnikatel písemně neuvede jinak.

Pokud podnikatel uzná reklamaci za oprávněnou, podnikatel podle své volby bezplatně nahradí nebo opraví dodané produkty.

Článek 15 – Spory

Na smlouvy mezi podnikatelem a spotřebitelem, na které se vztahují tyto všeobecné obchodní podmínky, se vztahuje výhradně nizozemské právo. To platí i v případě, že spotřebitel žije v zahraničí.

Článek 16 – CESOP

Vzhledem k opatřením zavedeným a zpřísněným od roku 2024 v souvislosti s „Novelizací zákona o dani z obratu z roku 1968 (Zákon o implementaci Směrnice pro poskytovatele platebních služeb)“ a tím i implementací Centrálního elektronického systému platebních informací (CESOP) mohou poskytovatelé platebních služeb zaznamenávat údaje v evropském systému CESOP.

Doprava zdarma

Doprava zdarma v rámci České republiky. Vrácení je možné do 14 dnů od obdržení.

Zákaznický servis

Máte dotaz? Kontaktujte nás na info@Lurana.cz

Bezpečná platba

Bezpečná platba včetně platby v hotovosti.